4/9-2010 TALA OM ATT BLI CHOCKAD!!!

Idag skulle vi ju "bara" hem till Stina & Peter och äta middag: Toppen tyckte jag som hade putsat fönster hela dagen, men ...

VAD HÄNDER = Helt plötsligt fylls hela deras stora hus med: Vår son Calle och hela hans familj (Johanna, Alle och Jonte), min mamma, syster, syster-dotter med sambo, valpköpare från norr till söder (från vår första - den senaste kullen)= Annica & Benny med hela deras underbara familj (Kicki & Tobias + lilla Maja, Johan), Helena, Tanja och Pernilla!!! Helt underbart att några av våra valpköpare har blivit våra allra, allra bästa vänner som finns där i både vått och torrt ...

Jag överdriver INTE om jag sägar att både Tage och jag blev chockade (vilken tur att Tage´s hjärta klarade av chocken)!!!

Vilken kväll det blev:
Jättegoda tårtor (både smörgås-tårtor och de med många, många ljus på)!!!

Alla lekar (= tävlinger) som vi lekte, men de som var i mitt lag (Wasanthi, Helena, Tanja och Annica) tog alla deltävlingar på fullaste allvar = "Politiker laget" VANN!!! 
Kunde aldrig tänka mig att min mamma som är 80+ skulle gå med på att spotta gröna grodor på gatan utanför Stina & Peter´s hus :-)))

Jag som var så rädd för att fylla 60..., men det var helt klart den bästa födelsedag vi någonsin har haft. Nu ser vi fram mot att fylla 70!!!

    Vilka presesenter vi fick..., TUSEN, TUSEN TACK

Än en gång vill vi tacka för att Ni ville fira att vi fyller 60 tillsammans med oss och Ni som inte kunde komma: Uffe, Lina, Christina och Tina = TUSEN TACK!!!

Sist men inte minst: TUSEN TACK TILL VÅRA UNDERBARA "UNGAR", UTAN ER HADE VI NOG FORTFARANDE TYCKT ATT DET HADE VARIT TUNGT ATT FYLLA 60!!!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Det var så roligt att få se era miner när vi dök upp ute på altanen. Jag tror aldrig jag har sett handen med cigaretten har gått så fort och så många gånger på så kort tid. Ni var verkligen chockade :-)

Kram

2010-09-21 @ 20:22:56
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Johanna

Det var riktigt trevligt och roligt. Det bästa var ju era miner och dem är föreviga på kamera....video...redan kollat den och det blev mycket bra kvalité. ;-) Kramar johanna

2010-09-22 @ 10:46:58
Postat av: Christina i Rydaholm

Hade verkligen velat vara på plats för att få fira med er,men denna gång fick barnbarnen första tjing.Men förhoppningen står ju då till 2x70!!!!!Något att se fram emot!!!!Tusen kramar till er båda två!!!ni är bara BÄST!!!!!

2010-09-23 @ 23:07:43
URL: http://jaquilines.se
Postat av: Christina i Rydaholm

Hade verkligen velat vara med och fira er båda men denna gång fick barnbarnen första tjing!!Men får ju se fram emot 2x70 då!!!!!Kramar till er båda- ni är bara BÄST!!!!!!!

2010-09-23 @ 23:11:41
URL: http://jaquilines.se
Postat av: Christina i Rydaholm

Förlåt så mycket ....blev visst lite fel där,onödigt att upprepa sig!!!

2010-09-23 @ 23:13:01
Postat av: syster

Helt underbart att få överaska er min kära syster o underbara svåger ni såg så så härligt chockade ut Puss o Kram till er båda!KRAMAR TILL ER BÅDA

2010-09-24 @ 23:10:01
Postat av: syster

Helt underbart att få överaska er båda ! Grattis till era lyckade hundutställningar.Puss o Kram till er Båda Syster

2010-09-24 @ 23:18:58
Postat av: Margret

Än en gång TUSEN TACK till alla ER som ville överraska och fira med oss, skall bli roligt att se videon när chocken har lagt sig!!!



Syster: I love you trots att du inte berättade något när vi talades vid några timmar innan!!!



Christina: Visst är BARNBARNEN det bästa som finns, för det ju dom som gör att man fortfarande känner sig riktigt ung!!!

2010-09-25 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0