26/9 2010 VEBERÖDS BK:s INOFF. UTSTÄLLNING

Idag har "our SUPERWOMAN = TANJA" inte dragit sig för att än en gång transportera: Ett stort tält, hundbur, vagn + 2 hundar in till en utställning!!! 

Man kan väl säga att lite slit lönar sig i slutändan eftersom:

VIDJOELS OLIVER TWIST "Bosse",      BIR-valp + BIG-valp 2:a!!!
VIDJOELS NICOLAS CAGE "Douglas",  BIR+ BIG 2:a!!!

Det var de där röda settrarna som än en gång la beslag på första platsen :-(((

Domare var Sabina Swahn

Förhoppningsvis kommer det lite bilder!

---

Inför Växjö skall jag än en gång försöka mig på att trimma en RÖD, jag vet all Helena också har provat på ...


Kommentarer
Postat av: Helena

Det klarar du galant! Ska också ge mej på en röding snart:-)

2010-09-27 @ 12:10:06
URL: http://www.jaquilines.se
Postat av: Tanja

Superwoman är tillbaka hahaha. Jag börjar med de där röda vovvarna. Jag tycker att det är för mycket rött här hos oss som sysslar i vanliga fall med svarta. Du och Helena trimmar dom snygga (vet inte om det är så bra eftersom vi ska försöka slå dom i ringen) och igår hjälpte jag till att ställa den röding. Vart är vi på väg? Jag bara undrar.

Sen måste jag rätta dig ang domaren. Från början var det Bogren men istället blev det Sabina Swahn som höll ordning i ringen.

Kram

2010-09-27 @ 17:40:14
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Kristina

Jag är mycket tacksam Margret för din hjälp med trimningen av både lill-Svea och Ella!!! Och detta, trots att det är fel färg (enligt bara gordonägare såklart!).....nämligen RÖÖÖD!!!

Ser fram emot att träffas igen! Ha det så bra!! Kramar från Kristina

2010-09-28 @ 14:47:21
Postat av: Tina

Va?

Kan du trimma RÖDA också?

Det har du inte sagt :)

Jag är nämligen helt inkompetent med en trimsax :(

Kram

2010-09-28 @ 21:42:03
Postat av: Johanna

Vet inte vad som händer här i "Gordon stallet", varför ska ni börja trimma röda nu???? De är ju våra största konkurrenter, låt dem se ut som de är otrimmade och RÖDA.. ;-))) Men om ni börjar bli färgblinda så kanske vi måste söka hjälp för detta. Alltså skärpning!!!! Fram med Gordons.....

;-))kram...

2010-09-29 @ 12:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0