9-10/7-2010 SKK:s INT. & NAT. UTSTÄLLNINGAR I TVÅÅKER

Tvååker är bara ett måste och liksom förra året mötte vi upp Tanja i Getinge, eller rättare sagt hon fick som vanligt vänta på oss (börjar nästan bli en vana trots att jag ALLTID vill komma i tid). Det är alltid så roligt att få tillbringa mycket tid med någon av alla våra helt underbara valpköpare. Hur gick det då på utställningarna, kan inte säga mer än att jag är MER ÄN NÖJD med alla "våra" hundar som visade upp sig!!!
 
FREDAGENS INT. UTSTÄLLNING:

VIDJOELS MARCO VAN BASTEN "Basti",                   1 Ökl, 2 Ökk CK, 2 Bhkl, R-CACIB
VIDJOELS NICOLAS CAGE "Douglas",                       1 Ökl, 1 Ökk CK, 1 Bhkl , CACIB
YUKKI HILL MAGIC PRINCESS FOR VIDJO "Svea",  1 Junkl, 1 Junkk CK, 1 Btkl
GOANGO BLACK CHA CHA "Astrid",                           1 Ökl, 1 Ökk CK, 2 Btkl, CACIB


Pernilla och "Basti"


Tanja och "Douglas"


Tina och "Svea"


Helena och "Astrid"


TUSEN TACK TILL BÅDE TINA och HELENA SOM VISADE UPP MINA TJEJER, NI VET INTE HUR MYCKET JAG UPPSKATTAR ATT NI FINNS!!!

DET BLEV "Douglas" & "Svea" SOM FICK GÖRA UPP OM VILKEN SOM SKULLE BLI BIR =

VIDJOELS NICOLAS CAGE "Douglas". Massor av GRATTIS-KRAMAR TILL TANJA och "Douglas"!!!

Dömde gjorde: Danielle Letroye-Lantin /Belgien

---

LÖRDAGENS NAT. UTSTÄLLNING:


Efter en helt underbar kväll tillsammans med Tanja var det bara att stiga upp "tidigt" och vara på "G" igen. Idag valde jag att inte ställa "Astrid" pga att det var en Norsk domare, men ... Pernilla hade också beslutat att "Basti" kanske inte ... Men vad fel vi hade, domaren föredrog den lite större och kraftigare typen av Gordonsetter!!! 

VIDJOELS NICOLAS CAGE "Douglas",                        1 Ökl, 1 Ökk CK, 1 Bhkl
YUKKI HILL MAGIC PRINCESS FOR VIDJO "Svea",  1 Junkl, 1 junkk CK, 1 Btkl

ÄVEN IDAG STOD DET MELLAN "Douglas" och "Svea", VILKEN SKULLE KNIPA BIR:et =

YUKKI HILL MAGIC PRINCESS FOR VIDJOELS "Svea".

Domare var: Wenche Eikeseth  /Norge

---

Massor av tack till alla Er som gjorde min helg i Tvååker till ett oförglömligt minne. 


Kommentarer
Postat av: Tanja

Denna gången var ni bara 10 minuter försenade. Ni kunde ju inte hjälpa att jag var 30 min för tidig :-)

Kram

2010-08-10 @ 17:42:34
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0