ÄN EN GÅNG HAR "SVEA" VISAT FRAMFÖTTERNA = BIG 2:a

Idag har SVEA varit på utställning igen, det gäller ju att förbereda henne för de STORA utställningarna!

Ing-Marie Hagelin skulle döma grupp 7, ett tillfälle jag inte vill missa men tyvärr blev det domarbyte... 

Vad kan jag säga mer än att: Jag är mer än stolt över min "lilla" tjej som idag trots domarbyte blev BIG 2:a :-))) Hon slog bl.a. Irländaren i Gruppen, vilket är svårt för en Gordon!!!


Pga att jag inte har någon bild så blir det istället Sveas kritit.

Nu blir det ytterligare ett par inoff. utställningar innan Svea skall få visa upp sig på riktigt. Vi måste kanske träna lite mer på att stå stilla och visa upp sig mer än ett par minuter ...

BIM: Christina & Helenas "Chivas" som idag verkligen visade upp sig!!!

---

Just nu när jag sitter och skriver om Svea´s framgångar så slår mig tanken: Hur nära det var att jag skulle förlora henne redan innan jag träffade henne. Vi skulle hämta upp Svea från Ryssland några veckor tidigare, men bara ett par dagar innan vi skulle åka får jag ett mail: "Svea är verkligen jättesjuk". Svea´s uppfödare ville betala tillbaka allt eftersom prognosen = Svea har bara 4 månader kvar ...  Men jag trodde på min lilla tjej = Ett val som jag ALDRIG KOMMER ATT ÅNGRA!!!
 

SVEA hade ju varit MIN lilla tjej i drygt fyra månader och vem ger upp en sjuk vän: Så mitt svar var att jag kommer att BE och hålla mina tummar och vänta på min "lilla tjej" tills hon är ...

Vilken tur att jag inte gav upp min "lilla tjej" som inte hade mer än fyra månader kvar ...
  


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan!

Underbart, ett stort grattis till er igen. Hon är ju helt fantastisk. Vilken stjärna du har fått tag i.

Kram på dig

2010-04-19 @ 22:52:18
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Ozzy m fam

Skickar ett stort GRATTIS här från oss i Härjedalen

2010-04-20 @ 10:10:06
Postat av: Pernilla

Ja, vilken tur att du hade bestämt dig för Svea och stod fast vid det beslutet. Det finns en mening med allt....! :-)



Kram Pernilla & Basti

2010-04-20 @ 21:01:29
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var tur att du inte gav upp på Svea. Hon är fin!

2010-04-21 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0