MIDSOMMAR-AFTON 2009!!!

JA, jag vet att jag än en gång inte kunde hålla mitt NYÅRS-LÖFTE: Blogga minst en gång i veckan, men skam den som ger sig: Nu är jag på G igen.

Vi firade midsommar som vanligt hos min syster och svåger på ÖLAND och som alltid hade vi en TOPPEN Helg  med sill (kalkon, lax och luft-torkad skinka) & nypotatis + en liten nubbe!!!


Astrid = Helgen´s Prinsessa!

Den som njöt mest av att vi inte orkade äta upp allt var ASTRID, som verkligen inte hade några problem att äta upp de delikatesser som vi bara var tvugna att lämna kvar!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan kära du!

Det var tusan på tiden att något hände även hos er. Att blogga iallafall en gång i veckan är en plikt :-) Vad söt Astrid är med krans. Jag själv hann inte riktigt med på midsommarafton, för få timmar på dygnet.

Kram

2009-06-22 @ 21:49:56
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Helena Johansson

Finfina Astrid!

2009-06-23 @ 20:28:36
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0