MY DOG: NATIONELL & INTERNATIONELL DOG SHOW 3-6/1-2009


NORDJV- 2008 Goango Black Cha Cha (Astrid)


NORDJV-2007 Vidjoels Marlon Brando (Atlas)

Astrid och Atlas är verkligen två trötta Gordonsettrar som tog tillfället att njuta av ett par hotell-nätter!!!


Scandic Backadal

Helgens höjdpunkt var absolut när vi satt i lobbyn på hotellet med Tanja och hennes kompis Alexandra. För första gången ångrade jag att jag inte hade en film-kamera eller någon liten apparat som kunde spela in alla Tanja´s: Bara en sak till!!!
Jag förstår att Tanja´s SPA:gäster är vältränade efter hennes "behandlig" då de dagen efter absolut måste känna av sina mag-muskler!


Atlas tog full pott på My Dog med 2 x BIR & CACIB!!!

Ett stort GRATTIS TILL KALLE & JOHANNA men framför allt till ATLAS  som verkligen ville visa upp sig och näst intill inte tog några galopp-steg i ringen!!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Såg hotellet ut så i dagsljus? Det är tur att du fotograferade.

Kram

2009-01-14 @ 23:40:25
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Tanja

Jag måste ha missat texten mellan bilderna här i detta inlägget eller så har det tillkommit i efterhand.

Nog för att jag kan prata :-) men jag tror inte att det är anledningen till att mina gäster i spaet är helt slut när de lämnar mina pass. Jag skyller iallafall på lavendeldoften.

Kram

2009-01-31 @ 00:59:23
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0