DET GÖR ONT!


Akta er, det här är ingen pipleksak!

Jag ÄLSKAR pipleksaker och jag tyckte att jag var jätteduktig som hade hittat en egen och den rörde på sig utan att jag skakade om den. Men AJ, det gjorde ont när jag försökte leka med den och vilken stor nos och hals jag fick.

Matte fick näst intill spader innan vi åkte till Läckeby Djursjukhus, jag blev kvar där i flera dagar med en konstig slang som droppade in något i mitt ben. Inte nog med att jag fick stanna kvar, jag skulle ta det lugnt i fyra veckor när jag kom hem (såg inte veterinären att jag är en setter?).
//Agnes

Kommentarer
Postat av: erica

fy f*n va äcklig!hatar ormar!!

2008-06-18 @ 13:07:54
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0