IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG = DET ÄR "SVEA´s" FÖDELSEDAG, HURRA, HURRA, HURRA!!!

IDAG BLIR MIN lilla SVEA 1 ÅR.

Tänk så fort tiden går: Den 30:e juli-09 fick jag veta att hon fanns någonstans långt borta (Ryssland) och "resan" innan vi fick hämta hem henne den 14/1-2010 var kantad med några veckors oro pga Svea blev riktigt sjuk, men... = Kärlek vid första ögonkastet :-))))))))

Jag vill bjuda på det collage jag har gjort över min lilla SVEA´s = (BLÅ TIK) första år:

                   Svea visar redan från början att hon finns!


                      Svea njuter bara över att finnas till ...


                                     SVEA = 3 VECKOR!!!


Svea tyckte antagligen om att äta mer än alla andra redan från början! 


A VILL GRATTA SINA KULLSYSKON I = RYSSLAND, FINLAND, USA OCH MEXICO!!!

---

ALEXANDRA, THANKS A LOT FOR THE TRUST TO LET US HAVE THIS SWEETY GIRL!!!


Kommentarer
Postat av: Helena Johansson

GRATTIS SVEA!!!!!!!

2010-05-16 @ 21:56:33
URL: http://www.jaquilines.se
Postat av: Tanja

Var tusan tar tiden vägen. 1 år redan. GRATTIS SVEA.

Det var bara igår som jag pratade om henne och då sa jag att hon var 10 mån :-)

Kram från alla oss på Klintadal

2010-05-17 @ 12:42:54
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Lena

Stort grattis till lilla söta Svea!!

2010-05-17 @ 15:06:57
Postat av: Lena

Stort grattis till lilla söta Svea!!

2010-05-17 @ 15:08:06
Postat av: Pernilla

Hipp hipp hurra för Svea!

2010-05-17 @ 21:51:42
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRATTIS till den ryska flickan..Svea. Nastrovje!!!Eller hur man nu skriver ut skål på ryska...

Många kramar Johanna

2010-06-02 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0