LUGNET HAR LAGT SIG = Nya projekt på G!!!

Alla våra "trollungar" i O-Kullen har "flyttat ut" :-(((

När lugnet lägger sig så är det en konstig känsla som infinner sig: Tomhet blandat med ett lugn som inte går att beskriva med ord, eftersom vi är helt övertygade om att alla våra valpar har fått det hem som vi önskade till var och en!!!

Samtidigit som man saknar flocken med "trollungar" som kunde göra att man var näst intill på gränsen att ... Våra valpköpare vet nog vad jag menar!!!

Samtidigt är det ju mer än bra att valparna är aktiva, för att senare ev. bli: jakt, lydnads, bruks, utställnings CH, eller varför inte bara en aktiv KOMPIS under jogging-rundan!!!

MEN VI STANNAR ALDRIG UPP = Nya projekt är på G för våra hundar???


Vårt nya projekt!!!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Vilka hemligheter, vad är det nu ni har hittat på? Lite ledtrådar tack. Är det till dom ni har hemma? Blir jag drabbad? Är det för framtiden? Herre jesus vad man kan vara nyfiken?

Kram

2010-04-29 @ 22:44:16
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Helena Johansson

Vad spännande!!!! Vad är det för något???!!! SÅ nyfiken!!

2010-04-30 @ 11:19:34
Postat av: Kristina Gustafsson

Man får erkänna att man blir lite nyfiken, alltid kul att uppdatera sig i er blogg!!

Kramar

2010-04-30 @ 13:06:13
Postat av: Johanna

HEHEHE! Jag vet, jag vet, jag vet.....

2010-05-02 @ 00:05:21
Postat av: Christina i Rydaholm

Nu får ni allt lätta på hemlighetsmakeriet där nere i Lessebo!!!

2010-05-03 @ 22:20:55
URL: http://Jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0