SKK:s NAT. UTSTÄLLNING PÅ SOFIERO = 13/9-2009

Trots att Sofiero absolut är en av Sveriges vackraste platser att anordna en utställning på, så valde vi att stanna hemma. Vilken tur att vi har Tanja som
inte skyggade för att ställa Douglas för en mycket hård men rättvis domare.

Detta var Douglas sista utställning som unghund och absolut visade han att
han är att räkna med i de stora sammanhangen.

I dag blev hans resultat: 1 Ukl, 1 Ukk, CK, 1 Bhkl, BIR och avslutade dagen som BIG 2:a!!!


"Douglas" Vidjoels Nicolas Cage

Dömde gjorde: Göran Hallberger

Massor av GRATTISKRAMAR till TANJA & DOUGLAS!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Tack så jätte mycket. Jo ingen var mer förvånad än jag när det framkom att det var en jaktdomare dom dömde. Men inte ska man vara rädd för dom :-) Det finns ju en och en annan som vet hur en Gordonsetter ska se ut även om han i detta fallet valde en stor och grov typ. När jag slutade skaka vågade jag vrida på nyckeln i tändningslåset i bilen och köra hem. Nästan sist på hela parkeringen. Det kan ta lång tid att varva ner efter en sån dag. Tack för att du fött upp en sån stjärna och att han hamnade hos just mig. Men du och jag har ju alltid haft "DET" ihop.

Bamsekramar

Tanja

2009-11-12 @ 20:27:56
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0