BLÄNDARE, SLUTARTID, BRÄNNVIDD och sist men inte minst VITBALANSERING!!!

Jag går på kurs: DIGITAL FOTOGRAFERING!!!


Fy tusan vilka Foto-termer jag har lärt mig!

Först vill jag tacka Pernilla som gav mig inspiration att gå en Foto-kurs!

Sedan är det Tanja som också har bidragit till att jag äntligen vågar lite mer! 

Sist men inte minst: Stina som verkligen vågade testa lite inställingar på den där svarta saken som kallas = Digital system kamera!!! 

Men först och främst vill jag framhålla Ulla Arnby (Folkuniversitetet i Växjö) = Vilken kursledare, jag har fått helt nya tankar när det gäller att "fota".

Tusen tack till er, nu är jag på G!    


Kommentarer
Postat av: Tanja

Vad kul att jag också har bidragit till något som är så kul som fotografering. Det är kanske nu du som får lära mig hur en kamera fungerar.

Kram på dig

2009-10-02 @ 20:03:01
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Johanna

Roligt att du trivs med din nya kurs och det är ju bra att vi får en som kan ta bra bilder i gänget när vi åker på utställning...

2009-10-04 @ 23:41:08
Postat av: Pernilla

Så kul att du går kurs!

Nästa gång vi träffas så får vi utbyta lite fototips. Saknar er!

Kram Pernilla

2009-10-10 @ 14:51:13
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0