23/5-2010 SKK:s INT. UTSTÄLLNING I HÄSSLEHOLM

Denna utställning hade jag (vi) verkligen sett fram mot, BASTI skulle efter drygt 1½ års vila få visa upp sig igen på en riktigt stor utställning = Sist han var i "hetluften" var på SKK:s stora 3-dagars utställning i Växjö då han avslutade dagen med att bli BIG 4:a !!!

Sedan har jag ju en vän, den bästa av alla vänner = Tanja, som skulle visa upp DOUGLAS (det blev verkligen massor av kramar och pussar när vi träffades).

Det här var också en dag som jag både hade sett fram mot och samtidigt varit mer än nervös för = Hur skulle SVEA tas emot på våra stora utställningar här i Sverige.

BIR = VIDJOELS MARCO VAN BASTEN "Basti" :-)))
BIM = YUKKI HILL MAGIC PRINCESS FÖR VIDJOELS "Svea"!!!

I väntan på bilder så publicerar jag mina tjejers kritik !!!
       

Till att börja med så är det Svea´s SUPERDUPERKRITIK:




Även Astrid fick en kritik trots att jag verkligen hade trimmat ned henne till max.


 


Kommentarer
Postat av: Tanja

Tack för en underbar dag i Hässleholm i kylan. Hoppas din nya jacka värmde gott.

Jag jobbar nog bara till lunch imorgon så jag skickar foto då istället. Jag klarar nog inte sortera alla idag. 116 foto :-)

Puss o Kram

2010-05-23 @ 23:55:22
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pernilla & Basti

Tusen tack för sällskapet igår!

Ni är underbara som uppfödare och slutar aldrig att måna om era valpköpare.

Stöttning, sällskap och mat fick jag igår.... kan det bli bättre? Gott och trevligt! :-)



Största kramen från mig och Basti

2010-05-24 @ 08:17:38
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis till igår, Basti BIR! Vad roligt för dig som uppfödare och för Pernilla som inte varit på utställningar på länge..... ;-)) Svea blev ju BIM på en stor utställning här och det är ju jättebra. Hon är ju ung ännu och så bra som det redan gått så får man vara nöjd. Det hade jag varit! ;-))) GRATTIS till er Båda; Basti och Svea.....Många kramar Johanna

2010-05-24 @ 10:57:19
Postat av: Tanja

Tack så jätte mycket för dina varma ord. Du är verkligen den bästa vän man kan tänka sig.

Tyvärr tog det ju lite tid innan jag "kom igång" eftersom jag mådde som jag gjorde när jag dök upp.

Jag har nu skickat en massa bilder till dig så du kan uppdatera din blogg med ögongodis på dina vackra hundar.

Puss o kram

Tanja

2010-05-24 @ 18:34:33
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Christina i Rydaholm

Kan bara instämma med alla som skrivit.Jättegrattis till era framgångar både med egna vovvar,Svea o Astrid men naturligtvis till dig Margret o Tage som uppfödare av alla dessa vackra o framgångsrika gordon settrar.Svårt att se något slut på alla berömmelser för det tycks ju vara fler på g.....eller vad tror du?Kram till er båda!!!!lite surt att vi inte var där o fick uppleva på plats!

2010-05-24 @ 23:04:48
URL: http://www.jaquilines.se
Postat av: Helena Johansson

Svea behöver du nog inte va orolig för!!! VILKEN KRITIK!!!! GRATTIS både till Sveas BIM men också till resten som också är "dina"!

KRAM!

2010-05-25 @ 00:06:01
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0