ÄNTLIGEN HAR VI KONTAKT MED VÄRLDEN UTANFÖR ...

Natten mellan SÖNDAG - MÅNDAG vill jag aldrig mer uppleva:



För FÖRSTA GÅNGEN skulle jag försöka kontrollera min rädsla och stanna kvar i huset, alltså inte "fly" ut till bilen. Men vilket misstag jag gjorde, att sitta på köks-soffan och bara titta på hur allt runt omkring mig bara: Går sönder med en smäll som kan få de bästa trummhinnor att spricka och ett sken som kan göra att man blir näst intill blind (jag höll för mina öron jättehårt och knep ihop ögonen så hårt som det bara är möjligt). Nu återstår det bara att kolla upp hur mycket som inte överlevde natten (vi vet redan nu att ugnarna, radion och en hel del andra saker gick ...) 

Men vi har ju fortfarande ett hem som står kvar, så varför klaga!!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej vännen min!

Nu förstår jag vad du menade med ditt mail. Hujeda mig. Jag har inte uppfattat att stora delar av Sverige har haft problem med åska förrän nu. Jag bor ju söderöver och där har det varit lika varmt och mysigt hela tiden. Dock har det regnat lite på natten men inget som vi har gråtit över. Gräsmattan har behövt det.

Jag har skrivit ett mail till dig med en förklaring ang bilderna. Är mitt förslag okej?

Puss o kram

Tanja

2010-07-16 @ 15:03:38
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Helena

Usch och fy.... Jag är ju en sån som tycker att det är lite mysigt med åska, men å andra sidan bor jag inte på landet och har aldrig varit med om något sådant som du!

Massor av kramar!

2010-07-17 @ 00:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0